Світлана Мазуркевич

Привіт всім зацікавленим роботою на круїзному лайнері!:) Я відпрацювала на лайнері Freedom of the Seas компанії Royal Caribbean International свій перший контракт (7 місяців). Я працювала Telephone Operator в Room Service, і одночасно неофіційно була Room Service Supervisor. В мої обов’язки входило приймати замовлення від клієнтів телефоном, а також слідкувати і керувати робочим процесом всіх Room Service Attendants , які здійснюють доставку замовлень. Я працювала по 10 годин на добу, розклад розбитий на 2 зміни по 6 і 4 годин, вихідних немає (були також і нічні зміни). Великою перевагою мого графіка було те, що я могла завжди виходити у всі порти (інколи на весь день, інколи на декілька годин). Робота на цій позиції не є важкою, але відповідальною. Як і на будь-якій роботі, найголовніше спочатку себе добре зарекомендувати і заслужити повагу. Робота і життя на лайнері відрізняється шаленим темпом, час летить швидко, враження постійного «нон-стопу». Хто по житті є працьовитим і енергійним, тому на лайнері не важко. А ліниві не проходять тримісячного випробувального терміну, їдуть додому, і повірте мені – втрачають унікальну можливість і досвід. Компанія забезпечує безкоштовним проживанням, харчуванням, перельотом, медичною страховкою, пропонує високу зарплату (в порівнянні з аналогічними посадами в інших компаніях), дає можливість подорожувати, працювати в міжнародному середовищі, розвиватися в професійному плані, є можливість кар’єрного росту. Не можу сказати нічого поганого чи негативного про свій контракт. Звичайно ж була і втома, інколи непорозуміння з колегами, але це все робочий процес, до нон-стопу звикаєш, і після закінчення контракту вдома час іде ну дуууже повільно, хочеться повертатися назад.

Що стосується розваг, то їх для працівників є більше ніж достатньо. Ви можете відвідувати концерти, шоу (ті, що для гостей). Для crew members влаштовують дискотеки, спортивні ігри, екскурсії, movie nights, караоке, знижки на відвідання ресторанів…
Будьте також готовими до того, що в будь-який момент вас можуть перевести на інший корабель. На першому контракті цього не роблять, але все залежить від потреб компанії. Я в цій компанії відчуваю себе захищеною: якщо виникають якісь питання чи проблеми, завжди можна звернутися до HR Manager, або в центральний офіс. Компанія справді дбає про працівників і намагається створити комфортні умови. Але за наявності поважної причини звільнити і відправити додому в найближчому порту можуть будь-кого (і звичайного офіціанта, і HR Manager). В компанії на кожну посаду існує pipeline («зал очікування») для тих, хто пройшов співбесіду і чекає в черзі поки знайдеться вакантне місце. Тому замінити працівника іншим можна дуже просто і швидко.

Я всім дуже задоволена, свій перший контракт вважаю дуже вдалим. Як я згадувала раніше, є можливість кар’єрного росту. Тому свій наступний контракт я працюватиму вже на іншій посаді. Чекаю з нетерпінням початку наступного контракту, нових вражень, випробувань, портів, знайомств, і поповнення бюджету.

Я дякую компанії Marine Life за допомогу в оформленні всіх документів. Хочу зазначити, що наша співпраця проходила в більшості в дистанційному режимі, але це не було проблемою: все проходило оперативно, я вчасно отримувала інформацію, документи, консультації. Чекала я контракт 9 місяців (через те, що вакансія рідкісна – на кораблі з екіпажем 1500 чол. нас, телефонних операторів, було лише троє), тому менеджери регулярно подавали запит в компанію щодо новин по моїй анкеті, наприкінці запропонували альтернативу, і якраз тоді і прийшов контракт, і через 2 тижні я вже почала працювати на лайнері J

Всім раджу компанію Marine Life як надійного посередника, Royal Caribbean International як роботодавця, і роботу на круїзному лайнері як унікальний досвід.

https://vk.com/id85052399